5 Simple Statements About نحوه ثبت نام برای خرید ارز دیجیتال Explained

Wiki Article

برای دریافت بیت کوین، باید آدرس کیف پول بیت کوین خود را در هنگام خرید ارائه کنید.

برای ثبت نام در صرافی های معتبر ایرانی معمولا نیاز به انجام احراز هویت می باشد.

کیف پول‌های موبایل، اپلیکیشن‌های موبایلی هستند که باز هم باید از منابع معتبر دانلود شوند.

همچنین اگر از کامپیوتر برای ذخیره ارزهای دیجیتال خود استفاده می‌کنید، حتماً یک آنتی‌ویروس معتبر روی آن نصب کنید، همیشه نرم‌افزارهای خود را به‌روز نگه دارید و هرگز فایل‌ها یا لینک‌های مشکوک را باز نکنید. همچنین، قبل از ارسال بیت کوین حتماً آدرس را چند بار چک کنید، چون برخی از بدافزارها در لحظه ارسال آدرس را تغییر می‌دهند و آدرس هکر را جایگزین می‌کنند.

هدف تمام کسانی که وارد بازارهای مالی مثل بازار ارزهای دیجیتال می‌شوند، فارغ از نوع فعالیت‌شان، کسب سود از بازار است. برای اینکه بتوانید به صورت مستمر در بازار ارزهای دیجیتال به سود برسید باید اطلاعات خود را بالا برده و دانش لازم را در این زمینه کسب کنید، در غیر اینصورت نمی‌توانید امیدوار باشید که در تمام روزهای بازار به سودهای خوبی برسید.

همین مراحل را می‌توانید برای هر ارز دیگری در بخش “کیف‌های من” تکرار کنید. بدین ترتیب هر ارزی دارای یک آدرس خواهد بود.

پس از احراز هویت در صرافی می‌توانید حساب خود را با کارت بانکی خود به‌صورت آنلاین شارژ کنید و با ثبت سفارش خرید بیت کوین بخرید.

کیف پول‌های آنلاین به دلیل آنکه بر روی فضای ابری اجرا می‌شوند، به شما این امکان را می‌دهند که بر روی هر سیستمی و از هر کجا به آن دسترسی داشته باشید.

پس در اولین قدم سعی کنید با توجه به هدف و میزان سرمایه‌ی خود یکی از انواع کیف پول‌ها را انتخاب کنید.

 این کار یا از طریق کانال های تلگرامی و دیگر صفحه های اجتماعی و یا انجام معامله با آشنایان و دوستان به صورت مستقیم و بدون واسطه ای به نام صرافی ها صورت می گیرد .

این مقاله به آموزش صرافی بایننس اختصاص دارد. در این راهنما، ضمن معرفی مختصر بایننس، ابتدا نحوه ساخت حساب و برقراری امنیت آن را آموزش می‌دهیم و سپس یاد می‌گیرید که چگونه در این صرافی ارزهای دیجیتال را معامله کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آموزش نحوه خرید و فروش بیت کوین در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید ، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون آموزش نحوه خرید و فروش بیت کوین پاسخ دهند .

۱۰ سوءتفاهم درباره سرمایه‌گذاری و ترید در بازار ارزهای دیجیتال

توجه: احراز هویت در صرافی بایننس اجباری شده است و به‌دلیل تحریم‌ها، نحوه خرید بیت کوین معامله‌گران ایرانی دیگر قادر نیستند در این صرافی معامله کنند.

Report this wiki page